31 jan. 2010

Some random stuff, fo shizzle!

"Det är konstigt"

Jah, kalla det dikt, poesi, lyrik eller bokstäver, det är iallafall en låt jag skrev alldeles i början av mitt låtskriveri.

"It's weird how things can change. In the sound of a heartbeat, I still find it hard to believe that you're gone.
But even though, I'm still holding on to the love that have saved you...(text missing)...
And sometimes in the way of life, people are looking for that friend to find and i'm still looking for that friend of mine to (nånting, nånting) me...

gammalt, men melodin so jag har till den är inte lika old fashion. ska nog spela in den låten någon gång, again.

Musik är vad jag gör och vad jag gör finns här

1 kommentar:

  1. Tjo broder :)

    Härligt du uppdaterat :D
    Du borde seriöst lägga ut bilder på dig också ;) eller spela in en videoblogg där du spelar och sjunger och sen länka till din myspace ^^ Oh nice ska skaffa en egen myspace xD not..

    Hoppas det löser sig ve csn <3

    kram ber för dig

    SvaraRadera