1 feb. 2010

Frän - Inte frän

YO!

Sitter på expen med gitarren i högsta hugg och spelar till bland annat "Party in simons pants"
Anyways, spana in mina "Frän - Inte frän" knappar på slutet av varje inlägg. Där kan du tycka att det är
"Frän"eller "Inte frän"
Kolla in systers blogg, hon skriver bra saker (oftast) iallafall så älskar jag henne kopiöst asmycket:) Älskar alla mina syskon åsså förstås:)
jag var ute o sprang för första gången på pinsamt, märkbart länge idag, en vana som jag en gång hade som jag skall åter börja med, att ta mig ut ur lägenheten och springa. Skönt att "försöka" löpa runt vilstas spår när det var ett underbart snöigt underlag, skulle ha ett par längdskidor i den terrängen:) Nästa löpning sker nog på gator i stan... Förhoppningsvis;)

Word out and don't forget the "Frän - Inte frän"-buttons //Erik


1 kommentar:

  1. Ja alltså, det jag kan för tillfället det är typ "morr" då, alltså det är ju som "grövre" och inte så mkt "scream" än.. ^^

    pözz å kjam <3 xD

    SvaraRadera