5 feb. 2010

Musik!

"I, I'm still alive! I´ve got Christ in my life!"

Haha, sitter nu och har tjuvstartat på mitt och Rickards lilla projekt;) Kommer bli ruskigt najs!
Hårdrocksblandad hiphop/rnb.. typ NuMetal;)


Såg GUIF i onsdags när de köttade ner Kristianstad, helt sanslöst vad bra det gick! heja GUIF, for the win! Johan hate någtra fribiljetter så jag, Ullis, Carro och Albin fick gå och se dessa bredaxlade handbollsgiganter:)




Min minsta<3














Om ni inte redan visste det så älskar jag alla mina underbara syskon:D Och mitt minsta syskon (Olivia) fyller fyra på söndag så då blir det Stränkan åter igen:)
Det är nästan sorgligt hur fort tiden går, mina små älsklingssykskon blir stora för fort:)
MEN! Jag tröstar mig med att jag kanske kan brottas med Benjamin och kanske tio år;) Benjamin är 5 år i skrivande tidspunkt.






Jah, Fred ut och Guds välsignelse //Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar